Reklamace a vrácení zboží

Při převzetí zboží od dopravce je zákazník povinen zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena dopravou. Při poškození zásilky přepravou je zákazník povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno a případně s dopravcem ihned sepsat reklamaci na dopravu. O takovém poškození je kupující povinen informovat prodávajícího e-mailem: info@eshop-car.cz

Na pozdější reklamace, způsobené přepravou, nelze brát zřetel. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce.


Záruční doba prodávaného zboží je 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak) a začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem = spotřebitelem. Neplatí pro právnické osoby, podnikatele a státní instituce - zde se aplikuje právo na záruky dle platných právních norem.


V případě reklamace zboží, prosím, postupujte následujícím způsobem:

Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele.

Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba zabalit do původního obalu (pokud je k dispozici), přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodána včetně faktury. Je třeba také přiložit vyplněný Reklamační protokol (níže ke stažení). Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace.

Zákazník je oprávněn uplatnit nárok z garance prodávajícímu písemně na adresu provozovny: 

Petra Furisová, Stará Ovčárna 46, Sokolov 35601

nebo na

e-mail: dotazy@eshop-car.cz (jako předmět zprávy uveďte REKLAMACE),

to vše bez zbytečného odkladu.

Kupující je povinen dále při reklamaci předložit vadnou věc čistou, řádně zabalenou včetně původního příslušenství.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

V případě zjištění neopravitelné výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena přepravného.

Při odstoupení od smlouvy do 14 dnů, prosím, vyplňte formulář o odstoupení od smlouvy (níže ke stažení) a společně se zbožím zašlete na adresu Petra Furisová, Stará Ovčárna 46, 35601 Sokolov.

Soubory ke stažení
Eshop-car - Odstoupení od smlouvy-vrácení zboží.pdf50 kB
Eshop-Reklamační protokol.pdf55 kB

Potřebujete poradit ? Reklamace a vrácení zboží

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací