Při převzetí zboží od dopravce je zákazník povinen zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena dopravou. Při poškození zásilky přepravou je zákazník povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno a případně s dopravcem ihned sepsat reklamaci na dopravu. O takovém poškození je kupující povinen ihned informovat prodávajícího e-mailem: dotazy@eshop-car.cz
Záruční doba prodávaného zboží je 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak) a začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem = spotřebitelem. Neplatí pro právnické osoby, podnikatele - OSVČ a státní instituce - zde se aplikuje právo na záruky dle platných právních norem.
V případě reklamace zboží, prosím, postupujte následujícím způsobem:
Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na naši adresu.
Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba pečlivě zabalit, přiložit veškeré příslušenství, které bylo s výrobkem dodáno. Je třeba také přiložit vyplněný Reklamační protokol (níže ke stažení). Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace. Ta bude vyřízena v co nejkratší možnou dobu nejpozději však do 30ti dnů.
Zákazník je oprávněn uplatnit nárok z garance prodávajícímu písemně na adresu provozovny:
Petra Furisová, Stará Ovčárna 2043, Sokolov 35601
nebo na
e-mail: dotazy@eshop-car.cz (jako předmět zprávy uveďte REKLAMACE), to vše bez zbytečného odkladu.
Kupující je povinen dále při reklamaci předložit vadnou věc čistou, řádně zabalenou včetně původního příslušenství.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací, skladováním apod.
Při odstoupení od smlouvy do 14 dnů, prosím, vyplňte formulář o odstoupení od smlouvy (níže ke stažení) a společně se zbožím zašlete na adresu Petra Furisová, Stará Ovčárna 2043, 35601 Sokolov, případně můžete poslat na výdejní místo www.eshop-car.cz ID: 300012 (Zásilkovna) nebo Eshop pro váš vůz, Stará Ovčárna 2043 (GLS Parcel Shop). Jakmile bude zboží v pořádku přijato na sklad, vystavíme opravný doklad a vrátíme Vám peníze na účet uvedený ve formuláři k odstoupení od smlouvy, resp. vrácení zboží. Bližší informace k odstoupení od smlouvy naleznete ve všeobecných obchodních pomínkách zde: https://www.eshop-car.cz/cz-sekce-obchodni_podminky.html
ZBOŽÍ NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU ANI NA NÁKLADY PŘÍJEMCE.
![]() | Eshop-car - Odstoupení od smlouvy - vrácení zboží.pdf | 58 kB |
![]() | Eshop-car - Reklamační protokol.pdf | 59 kB |